الاثنين، 7 يناير، 2008

عيني .. عيني .. نفسي ومنى عيني

كانت اغنية قديمة زمان لحميد الشاعري وهشام عباس .. حاجة بتاعت عشر سنين او اكتر او اقل
بس اغنية ظريفة قوي
انا فاكر الفيديون كليب بتاعها
بس مش عارف ايه فكرني بيها دلوقتي
يمكن لان نفسي كانت في حاجة كده
يا رب

هناك تعليقان (2):

فـــن الحيــــاه يقول...

عيني
لا كان علي الخاطر لا كان في النية
أعشق ولد شاطر تسهر كده عنيه
رمشك يا زين قادر جاب قلبي في إديه
نفسي و مني عيني أسهر تغنيلي و تميلي علي ميلي
يا شوق مواويلي في الجرح تدعيلي و إنتي المداوية
أنا في الهوي شارد لا زاد و لا مايه
و الشوق إليك قايد سهر لياليه
إنتا اللي في الخاطر و انتا اللي في النية
مال الهوي و مالي يلعب كده بيه
ما كنت أنا في حالي و ايام معديه
لا جيت علي بالي مين دلك عليه

كلمات عنتر هلال

أغنية حلوة ياعم عبد الله
ايه حكايه الاغانى معاك
(وش بيغمز)

ربنا يسعدك
حسين

Eric Matt يقول...


ايه الحلاوة دي يا عم حسين

:)